مناسبت ها
   
پیوند های سریع
   
ورود به سیستم
 
 
آمار بازدید
 
مهمانان حاضر در سایت: 6
امروز: 325
هفته جاری: 1393
ماه جاری: 25997
تاکنون: 2114160
 
نظر سنجی
 
عملکرد اداره کل ثبت احوال استان همدان را چگونه ارزيابي ميکنيد؟



 تایید  تعداد آرا: 103 نتيجه
 
خبرنامه
 
لطفا Email خود را وارد نماييد
 
عضویت         لغو عضویت
 
نقشه استان
   
آب و هوا
 
وضعیت:
دمای هوا:
رطوبت:
فشار:
جریان باد:
 
مشکل در خواندن RSS
 
اوقات شرعی
   

 »  اخبار  »  اخبار سايت اصلي  »  بازديد مدير کل ثبت احوال استان همدان از ادارات ثبت احوال شهرستان ملاير و نهاوند
  • مدير کل : در اجراي طرح تکريم ارباب رجوع با تلاش و جديت گام برداريم.
  •  

    در مورخ 1398/07/08 مدير کل به اتفاق معاونت توسعه مديريت و پشتيباني از ادارات ثبت احوال شهرستان ملاير ، شهرستان نهاوند و دفاتر پيشخوان دولت مستقر در اين شهرستانها بازديد بعمل آوردند، آقاي حسن زاده با حضور در قسمتهاي مختلف اداره از نزديک در جريان عملکرد روسا و کارکنان اين ادارات قرار گرفت و پس از آن طي جلسه اي با حضور رئيس و همکاران مسائل پرسنلي و اداري مورد بحث و برسي قرار گرفت .
    در اين جلسات ابتدا روساي هر يک از ادارات ، ضمن عرض خيرمقدم گزارشي از عملکرد 6 ماهه و فعاليتهاي صورت گرفته در اداره متبوع در سال 1398 را ارائه نمودند.
    در ادامه حسن زاده ضمن تقدير از عملکرد و زحمات روسا و همکاران شاغل در ادارات ثبت احوال ملاير و نهاوند اظهار داشت: همه ما بايد در اجراي طرح تکريم ارباب رجوع با تلاش و جديت گام برداريم و خدماتي شايسته و در شأن مردم عزيز شهرستان ارائه نمائيم .
    ايشان افزودند: تمامي ادارات ثبت احوال استان همدان در صدور کارت هوشمند ملي و شناسنامه هاي مکانيزه عملکرد خوبي داشته اند که جاي تشکر و قدرداني دارد .
    مدير کل در پايان خواستار همت و جديت بيشتر در اخذ درخواست کارت هوشمند ملي با همکاري ادارات پست و دفاتر پيشخوان شد.

    عکس های مرتبط
         
                         
     
     ارسال به دوستان  |   | دیدگاه شما | 0 نظر   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 21
    بازگشت